Blogger Widgets

Ahad, 11 Oktober 2015

aku tak ingat tarikh tersebut tapi waktu tu dalam pagi masih cerah lagi di hening pagi . waktu makan aku cuma mampu gelak sebab waktu tu pakcik tu tiba-tiba dekati kami berlima malas nak sebut nama . Pakcik Tam kami panggil agak tegas orang dia sebenarnya . Apa yang aku faham adalah rezeki aku mungkin masa tu . Alhamdulillah ! Dia cakap & berpesan kami berlima tak perlu cari makwe pakwe awal-awal. Degree waktu nilah kau nak belajar-belajar tak perlu menggatal . Dan waktu yang sama ade 2 orang tawanan yang terasa dan aku mampu ketawa dalam hati sebab ada yang terasa sebab mereka tu ada makwe awal-awal lagi sudah . Pak Tam berpesan juga 'tahu lilin kan ?' Dia keluar ape ? Aku cakap haba ? Dia kata salah dan yang lain berkata cahaya & sebagainya . Jawab dia lagi lilin akan padam bile2 masa saja macam kita jugak so hargai sisa-sia hidup kita . Dunia sementara sahaja . Deep !😢😢😭


jakri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan